PILAR GARCIA DE SALAZAR OLANO

1959an jaio nintzen. Zuzenbidean lizentziatua naiz Deustuko unibertsitatean eta Euskal Ikasketetan espezialista modura diplomatua EHU-Eusko Ikaskuntzan. Zuzendaritzako eskumenei buruzko gradu-ondoko ikasketak ere egin ditut. Lehendakariaren idazkaritzako burua izan nintzen eta Eusko Jaurlaritzako Segurtasun Sailaren aholkularia ere bai. Alor pribatuan, hamabi urtez aritu nintzen Euskaltelen lanean. Egun EBBko idazkaria naiz eta 2011z geroztik, prokuradorea Arabako Biltzar Nagusietan. Ezkonduta nago eta bi alaba izateaz gain, gazte saharar bat hartu dut. Haiekin izandako hizketaldiek asko laguntzen didate eta gogo biziz jarraitzeko indarra ematen didate.

17 urte nituela sartu nintzen politikaren munduan, gatazka politiko eta sozialak zeuden garai batean. EAJren aldeko konpromisoa hartu nuen bere etorkizun propioaren jabe den Euskadi defendatzen duelako, elkarrizketan eta akordioan oinarrituz. Herritarren eguneroko arazoak konpontzeko lan egiten duen alderdia da, bidezkoa den eta ongizatea nagusi den gizarte bat lortzeko. Nire erreferente politikoa? Ardanza lehendakaria.