PEDRO IGNACIO ELOSEGI GONZALEZ DE GAMARRA

Arabako Batzar Nagusietako Lehendakari Jauna

1960an jaio nintzen. Medikuntza ikasi nuen seigarren ikasturtera arte eta gero kontserbatorioan sartu nintzen musika tradizionalean aritzeko. Musikako goi-irakaskuntzako titulua lortu zuen. Euskal Kulturaren gradu-ondokoa egin nuen UNEDen eta 20 urte baino gehiagoz aritu izan naiz irakasle eta zuzendari lanetan Vitoria-Gasteizko Udalaren Folklore Akademian. Olabide Ikastola Kooperatibako presidente izan nintzen bi urtez. Ikastola horretako ikasle izan nintzen ni ere eta sortzen ikusi nuen 1963an. Arabako Biltzar Nagusietan prokuradorea naiz 2003az geroztik eta azkeneko legegintzaldian Mahaiko 2. presidenteordea izan nintzen. 1995etik 2000ra bitartean Auzo Etxeen eta Osasunaren zinegotzi izan nintzen Vitoria-Gasteizko Udalean, José Ángel Cuerdaren azken gobernuan. Gaur egun nire erreferente politikoa izaten jarraitzen du.

Nire familiaren laugarren belaunaldia naiz eta guztiok gara EAJkoak. Alderdi Jeltzalea eskura dudan tresnarik onena da euskal herritarrentzako bizi-kalitate eta askatasun handiena lortzeko. Nire lanbidetik kanpo, ahalik eta denbora gehien eskaintzen diot nire familiari.