IZASKUN MOYUA PINILLOS

1958an jaio nintzen. Psikologian lizentziatua naiz Madrilgo Unibertsitate Autonomoan eta Informazio-zientzietan lizentziatuan UPV-EHUn. Generoaren mainstreaming espezialitateko gradu-ondokoa ikasi nuen Jaume I Unibertsitatean.

Berdintasun Politiken Berrikuntzarako Nazioarteko Zentroaren kide sustatzailea naiz. Emakunde – Emakumearen Euskal Erakundearen idazkari nagusia eta zuzendaria izan nintzen, Gizarte Ongizaterako Foru Erakundearen elbarritasun ataleko arreta goiztiarreko teknikaria eta Arabako Foru Aldundiko Gizarte Politika Sailaren aholkularia izateaz gain. Gaur egun GOFEren esku-hartze sozialaren atalean aritzen naiz.

Pertsona guztien ongizatearen aldeko konpromisoa hartu nuen eta bereziki emakumeen eskubideen aldekoa eta emakumeen eta gizonen arteko berdintasunean aurrera egitearen aldekoa, eta horrek nire bizitza eta garapen profesionala markatu ditu. Politika aldaketa posible egiten duen tresna dela uste dut. Entzutea eta indarrak batzea aldeko puntua direla ikasi dut. Boterea, menderatzeko arma modura ulertuta, kontrako puntua da.