Joana EGILUZ IBARGUEN

1992an jaio nintzen eta nire lau ahizpen artetik nagusiena naiz. Duela urtebete graduatu nintzen Zuzenbidean, Ekonomiako espezialitatearekin, Deustuko Unibertsitatean.

Momentu honetan abokatua izateko masterra egiten ari naiz Arabako Abokatuen Elkargoko Praktika Juridikorako Eskolan.

Egunero ikusten eta irakurtzen duguna gorabehera, justizian sinesten dudalako erabaki nuen abokatu izatea. Gauzak aldatu eta gizarte hobea lortzeko lan egin nahi dut, guztiok eskubide berberak izan ditzagun. Berdintasunik ezaren aurka borrokatu behar dugu, etorkizuneko belaunaldientzako etorkizun hobea eraikitzen joateko.

16 urte nituenean egin nintzen alderdiko kide, orduan erabaki bainuen EAJ-PNVren ideien alde lan egiten hastea. EGI Arabaren Lurralde Batzordeko kide naiz duela 3 urtetik. Aurrera pausu bat eman eta Biltzar Nagusietako hautagai modura aurkeztea erabaki dut, nire ikasketak alde batera utzi gabe, abokatua izateko.