Onintze GERRA ALDAMA

AIARA/AYALA TALDEA

Menagarain jaio nintzen 1974an. Ezkonduta nago eta bi alaba ditut.

Irudi eta Soinu Teknikari Espezialista titulua lortu nuen Andoaingo Zine eta Bideo Eskolan. Ia hiru urtez aritu nintzen STV ekoiztetxean, gaur egun Medialan izenez ezagutzen den horretan. Horren ostean hamahiru urtez lan egin nuen Kider-en.

Duela 14 urte baino gehiago egin nintzen EAJ-PNVko kide eta EGIren Lurralde Kontseiluko eta Kontseilu Nazionaleko kide izan nintzen. Ostean Udalbatzaren idazkaria izan nintzen. Hurbileko politikan sinesten dut, egitateetan oinarritzen den horretan, eta ez hitzetan. Demagogiarik gabeko politika errealistan. Momentu honetan dudan ardura nagusia herrialdea krisialdi gogor honetatik ateratzea da.

Dantzaria naiz 6 urte nituenetik, baita trikitilaria eta pandero-jolea ere. Euskal kultura nire bizitzaren parte izan da oso gaztea nintzenetik. Etxean txikitatik bizi izan dut herrialde honekiko konpromisoa. Aita zinegotzia, Amurrioko ikastolako lehenengo presidentea, Aiara Dantza Taldearen fundatzailea eta Aztarna talde etnografikoko kidea izan zen. Aita izan da nire erreferentea.