JOKIN VILLANUEVA ZUBIZARRETA

ZUYA SALVATIERRA AÑANA CAMPEZO ETA LAGUARDIA TALDEAK

1972an jaioa. Oionen bizi naiz eta hemen jaio dira nire seme-alabak. Informatikako teknikaria naiz eta Administrazio eta Kontabilitateko arduradun lanetan aritu nintzen enpresa pribatu batean. Egun Guardia-Arabako Errioxa Kuadrillako presidentea naiz, eta baita Arabako Errioxako Landa Garapenerako Elkartearena ere. Ardoaren Bidearen Zuzendaritza Batzordeko eta Ur Partzuergoko Presidentzia Batzordeko kide naiz. Lurralde Oreka eta Hirigintza Zuzendaritzaren arduraduna izan nintzen Arabako Foru Aldundian eta Arabarri Sozietate Publikoaren zuzendari-kudeatzailea ere izan nintzen.

Abertzalea naiz eta pertsonetan oinarritutako politikan sinesten dut. Nire gurasoengandik datorkit EAJrenganako maitasuna eta 19 urterekin egin nintzen alderdiko kide. Nire aita politikaren arloko erreferentea izan da niretzat: herri mailako abertzaletasunarekin konprometitutako pertsona zen, beti trukean ezer espero gabe laguntzeko eta lan egiteko prest zegoena. Jarrera hori mantentzen dut harrotasunez. Zintzotasuna eta pertsonen alde lan egiten duten zerbitzari publikoak garela jakitea ezinbestekoa dira gobernu on bat garatzeko.

Duda gogobetetasun pertsonalik handiena deskonektatzea eta denbora librean nire emaztearekin eta seme-alabekin egotea da.