IRUNE MUGURUZA MENDARTE

ZUYA SALVATIERRA AÑANA CAMPEZO ETA LAGUARDIA TALDEAK

1964an jaio nintzen eta duela 31 urte etorri nintzen bizitzera Agurainera. Hartu ninduen udalerria da, eta nire sentitzen dut. Bi alaba ditut eta informatika ikasten hasi nintzen EHUn. Euskalduna naiz eta helduen euskarako irakaslea izan nintzen AEKn, bi urtez. Osakidetzan ere aritu nintzen lanean, eta egun 25 urte daramatzat Aguraingo Udalean bulegari modura. Lope de Larrea ikastolako gurasoen elkarteko presidentea izan nintzen eta 20 urtez  nire lankideen eta beste enpresa batzuetako langileen defentsan aritu naiz sindikatuen mundutik.

Nire aitona izan da nire erreferente politikoa. Bozeramaile jeltzalea izan zen Errenteriako Udalean eta bizitza osoa eman zuen jendeari laguntzen. Nire ustez hori izan behar da politikari on baten lehentasuna eta bertutea: pertsonei laguntzea eta entzutea eta erabakiak erantzukizunez hartzea.

Toti Martinez de Lecearen liburu bat, Benito Lertxundiren musika eta Arabako lautadako paisaia Aratz goitik ikusita, edo Urbiako larreak.