Aberri Eguna 2019
Posta Bidezko Botoa

RAMIRO GONZALEZ VICENTE
  • Ramiro González sobre el plan de apoyo a la industria (2)
    2015/04/24

ARTXIBOA JAITSI

• Ramiro González sobre el plan de apoyo a la industria (1)
    2015/04/24

ARTXIBOA JAITSI

ARGAZKI GUZTIAK IKUSI

RAMIRO GONZALEZ VICENTE

Ahaldun Nagusia

1962ko apirilaren 20an jaio nintzen. Mendoza izeneko herrian (Vitoria-Gasteizko Udala) bizi naiz duela hamabost urtetik, nire emazte Nati eta nire bi alabekin: Jaione, 21 urtekoa, eta Leire, 18 urtekoa.

Zuzenbidearen alorrean egin dut nire bizitza profesionala. Abokatu kolegiatua naiz duela 25 urte baino gehiagotik, Zuzenbide Zibilean eta Merkataritzakoan espezializatua. Lanbide horrek nire bizitzako denbora asko hartu dit eta pertsona orok entzuna eta defendatua izateko eskubidea duelako uste osoa dudalako aritzen naiz horretan.

2002an egin nintzen Eusko Alderdi Jeltzaleko kide. Gasteiz Erdialdeko Udal Batzarreko kide izan nintzen 2006tik 2011ra. Orduz geroztik, kargu asko bete izan ditut Vitoria-Gasteizko Udalaren sozietate publikoetan eta Arabako Biltzar Nagusietan. 2011ko ekainaz geroztik, EAJ-PNVren bozeramailea naiz azken horietan.

Dialektikan, eztabaidan eta argudioetan sinesten dut. Ezin ditut politika eta bizitza bera ulertu, elkarri entzun gabe eta akordiorik gabe. Guztiok ekarpenen bat egin dezakegula eta elkar aditu dezakegula erakutsi dit nire ibilbide profesionalak.  Eta ziurgabetasunez betetako momentu hauetan, arku politikoa inoiz baino zatituago egongo den honetan, akordio handiak beharko ditugu Araban.

Ondo ezagutzen dut Araba. Gaztetan nire aitak herrietako azoketara eramaten ninduen astebururo. Aitak abeltzainekin akordioak itxi eta horrela bere "Ramiro" harategia hornitzen zuen bitartean, ni herriak, herritarrak eta ohiturak ikasiz eta maitatuz joan nintzen.

Araba hazi egin behar da. Eta EAJ-PNVn horren alde lan egingo dugu. Eta egitateekin egingo dugu. Arabarentzako egitateekin.

Aberri Eguna 2019