Berriak

2017/06/17

José Antonio Susok EAJ-PNVk lan egiteko eta adostasunera iristeko duen gaitasuna aldarrikatu du, zentsura mozioen bidez egiten den “ikuskizun-politikaren” aurrean

Araba Buru Batzarreko presidente José Antonio Susok aditzera eman duenez, “politikagintzan formula magiko bakarra hauxe da: akordioak gehi lana berdin hiritarren poza. Batzuek beren konspirazio eta ikuskizunekin eta iruzur hutsak diren zentsura mozioekin denbora galtzen duten bitartean, guk gogor lan egiten dugu adosteko, hori delako euskal hiritargoak eskatzen diguna”

2015/11/21

Mikel Legardak EAJ-PNVk Arabaren interesen alde egiten duen lanarekin segitu nahi du erakundeen artean koordinatutako ekintzaren bidez

Ramiro Gonzalez, Arabako ahaldun nagusia; Gorka Urtaran, Gasteiz-Vitoriako alkatea eta Pedro Elosegi, Arabako Batzar Nagusietako Presidentea ondoan izan dituela, Diputatuen Kongresurako hautagaiak esan du EAJ-PNV dela "Madrilera Arabaren eta Euskadiren ahotsa eramateko bermea"

Aberri Eguna 2018