Berriak

2018/05/28

Arabako Batzar Nagusiak Bernedon izan dira Lurralde Jareetako Osoko bilkura ospatzen

Bernedon izan da Arabako Batzar Nagusiek Lurralde Jareetako Osoko Bilkura ospatzeko aukeratutako udalerria. Hau da Arabako ganberak lurraldean antolatzen duen bilkura bakarra, beti maiatzeko hilaren azken igandean.

NOTICIA

2018/01/26

Arabako Batzar Nagusiak bisitatu ditu Saharako Lankidetza Misitroa Bulahi Mohamed Fadel Sid

Arabako Batzar Nagusietako Mahaikideek eta bozeramaileek ongi etorria eman diote Saharako Lankidetza Misitroari, Bulahi Mohamed Fadel Sid eta honeki batera izan diren Euskadirako Saharako Ordezkaria, Abdulah Arabi eta Ordezkariordea Brahim Abdelfatah.

2017/09/19

Arabako Batzar Nagusiek eta Foru Aldundiak omenaldia egin dute Araban frankismoak eragindako biktimen alde

Arabako Batzar Nagusiek eta Foru Aldundiak ospatu dute Arabako lurralde historikoan frankismoaren jazarpena jasan zuten pertsonei urtero-urtero egiten zaien omenaldia.

2017/08/18

EBBren adierazpena Bartzelonan erregistratu den sarraskiaren aurrean

Gure gaitzespenik sendo eta irmoena Bartzelona hirian gaur arratsaldean egin den eraso terroristaren aurrean.

2017/06/28

Adierazpen Instituzionala, LGTBI+ pertsonen eskubideen Nazioarteko Egunean

Arabako Batzar Nagusietako Bozeramaileen Batzarrak gaur goizean adierazpen instituzional bat onetsi dute LGTBI+ Pertsonen Eskubideen Nazioarteko Eguna dela eta. Lurraldeko legebiltzarreko batzarkide-talde guztiek uste dute Arabako erakundeek zein gizarteak “urrats asko" egin behar ditugula “bazterketaren aurkako eta kolektiboen eskubideen aldeko proiektuen alde egiteko” eta “urrats horiek belaunaldien esku ere" utzi behar ditugula.

2017/06/17

José Antonio Susok EAJ-PNVk lan egiteko eta adostasunera iristeko duen gaitasuna aldarrikatu du, zentsura mozioen bidez egiten den “ikuskizun-politikaren” aurrean

Araba Buru Batzarreko presidente José Antonio Susok aditzera eman duenez, “politikagintzan formula magiko bakarra hauxe da: akordioak gehi lana berdin hiritarren poza. Batzuek beren konspirazio eta ikuskizunekin eta iruzur hutsak diren zentsura mozioekin denbora galtzen duten bitartean, guk gogor lan egiten dugu adosteko, hori delako euskal hiritargoak eskatzen diguna”

2017/05/28

Arabako Batzar Nagusiak Amurrion izan dira Lurralde Jareetako Osoko bilkura ospatzen

Amurrio izan da Arabako Batzar Nagusiek Lurralde Jareetako Osoko Bilkura ospatzeko aukeratutako udalerria. Hau da Arabako ganberak lurraldean antolatzen duen bilkura bakarra, beti maiatzeko hilaren azken igandean.

Jarrai ezazu Gurekin
Aberri Eguna 2018